2013. június 1., szombat

Újra visszatértem...

...igen, megint. 1 évvel ezelőtt ugyanez történt. Akkor is ugyanaz volt a probléma: lusta voltam, plusz nem volt motivációm ahhoz, hogy fordítsak. Mivel itt a nyár, ezért újítottam egy kicsit a design-on, remélem mindenkinek tetszik. Kárpótlásként befejeztem az Inu X Boku SS 3. kötetét. Remélem, hogy ezzel egy kis időre kiengesztelhetek 1-2 látogatót.

Az oldalon lévő projektekkel kapcsolatban átgondoltam a dolgokat, és a következőre jutottam: 
1. Főleg a High School Debut-ra és az Inu X Boku-ra fogok koncentrálni. Az Inu X Boku-t próbálom minél hamarabb beérni az angol fordításokhoz képest, és azt követően szeretnék leginkább a High School Debut-ra figyelni, és végigvinni.
2. Mivel több oldalon is látom, hogy a Kaichou wa Maid-sama-t fordítják, ezért ha nem gond, én nem kontárkodnék bele más fordító csapatok munkájába, így nem is fogom olyan gyorsan fordítani, majd néha-néha lehet, hogy fel fogok rakni egy új fejezetet. Hogyha most valaki csalódott, akkor bocsásson meg (ha egyáltalán van valaki, aki feljár erre az oldalra ezért a mangáért).
3. Hamarosan el fogom kezdeni egy új manga fordítását, ez pedig nem más, mint a Chihayafuru. Nem tudom, hogy nézi-e valaki az animét, de nekem annyira megtetszett, úgyhogy hamarosan jön az 1. fejezet. :)

Szóval remélem, hogy ezek után lesz még valaki, aki örömmel fogja fogadni, hogy én minél több és több manga fordítást készítek majd el, és remélem azt is, hogy továbbra is látogatni fogják az oldalam. Bár tudjátok nekem ezzel a munkával mindig is az volt a célom, hogy minél több emberrel szerettessem meg a mangák (és vele együtt persze az animék) világát. A jövőben igyekezni fogok minél jobb és gyorsabb teljesítményt nyújtani. Hamarosan írok!

4 megjegyzés:

  1. a high school debutnak nagyon örülök jó kis manga, az újat pedig nagyon várom, igaz az animét nem néztem. De így hátha kedvet kapok rá. Az inu és boku pedig nagyon tetszett animében, jó hogy olvashatom mangában is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó, de jó, van valaki, aki feljár ide. :D Remélem, hogy a továbbiakban is majd ellátogatsz az oldalamra. Hamarosan jön a következő Inu x Boku, utána pedig talán egy Koukou Debut fejezet, majd még meglátom. :)

      Törlés
    2. Ja, és egyébként a Chihayafuru is nagyon jó manga, animében gyönyörű a grafikája, meg tetszik a története és az, hogy olyan kitartóak benne a szereplők, engem még motiválnak is néha, de komolyan. Szóval ajánlom annak a megnézését! ;)

      Törlés
  2. oké belenézek és igen felszoktam járni az oldaladra megnézni van e valami újdonság.

    VálaszTörlés