2012. december 1., szombat

1 éves a Blackberry Manga! :D

Ma egy éve, hogy elindítottam ezt az oldalt. Igaz nem sokkal utána befejeztem hosszú időre, mert úgy gondoltam, hogy nem fog menni, de a nyár óta újra üzemel a hely. Remélem, hogy még sokan el fognak ide látogatni és hogy én is még nagyon sokáig csinálhatom ezt! :)
Születésnap alkalmából készítettem egy új kinézetet. Remélem, hogy mindekinek tetszik. ;)

/Ja, és a Kaichou wa Maid-sama! 4. fejezetére már nem kell olyan sokat várni, hamarosan jön!/

3 megjegyzés:

  1. Hello, köszi szépen. És szurkolok hogy minél hamarabb beérjük a mangát :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! És bocsi, hogy még mindig nem raktam ki a kövi fejezetet, de most a suliban nagyon hajtanak minket, és most nem nagyon vagyok gépközelben. Talán holnap, legkésőbb szerdán már biztos jön a negyedik. ^^

    VálaszTörlés
  3. Nem gond, ezeket láttam már animében úgyis. Max néhány jelenet más+ szöveg. Izgalmas a 36 résztől lesz úgyis. Bár most keményen elkezdtem angolul tanulni hogy a mangát megértsem. 1,2 honap mulva hátha olvasgathatom majd.

    VálaszTörlés